Night Owls - Reisverslag uit Julian, Verenigde Staten van Natascha Sijs - WaarBenJij.nu Night Owls - Reisverslag uit Julian, Verenigde Staten van Natascha Sijs - WaarBenJij.nu

Night Owls

Blijf op de hoogte en volg Natascha

09 Augustus 2012 | Verenigde Staten, Julian

Hallo Allemaal,

Hier een reisverslag van mijn week - tot nu toe -.
Deze week heb ik de groep genaamd "night owls", dat betekent dat ik heerlijk lang op mag blijven: jeej! Haha, nou serieus: het is heel erg gaaf. Al is ons eetpatroon nogal rommelig, het is heerlijk om 's nachts terwijl iedereen slaapt gekke dingen te doen en de volgende ochtend, als al de wekkers om zeven uur af gaan kan denken: ik kan nog lekker tweeeneenhalf uur slapen! Mhuhahaha. >:)
Gisteravond hebben we verstoppertje gespeeld in het donker. We waren onderverdeeld in vier groepen, waarvan er eentje ging verstoppen, en de andere drie moesten zoeken en drie keer raden wie de verstopgroep was XD. (Nee Natascha heeft hier helemaal niet meer lol in dan de campers).

Vanavond hebben we een programma dat All-camp, night swim, een activiteit in het natuurcentrum en een film bevat. All-camp was gewoon fantastisch, het thema was Disneyland en ik heb Seabiscuit geholpen om een "space mountain" in elkaar te draaien (dit is helemaal mijn ding, ik weet niet of iedereen mijn spookhuizen en attracties nog herinnert die ik meerdere malen in mijn kamer heb opgezet terwijl jullie gedwongen waren naar binnen te gaan?). We hadden een grote bagagekar tot onze beschikking waar we een slaapzak inlegden (dit was onze achtbaankar) en we hadden de banken opgestapeld om een muur te maken. Daartegen plakten we opengeknipte vuilniszakken waarin we gaten knipten die sterren, een maan, een planeet en een raket voorstelden (waardoor licht kwam :D).
Verder heb ik samen met Singsong disneyliedjes lopen brullen op het podium (de campers vonden dit erg grappig, maar nog steeds geloof ik dat ik en Singsong het meeste lol hadden), en ik ben meerdere malen naar de gevangenis gestuurd door mijn eigen campers (en er vervolgens ook weer uitgezongen).
Ook de 'night swim' heb ik al achter de rug, heerlijk is dat als de avond zwoel is en het water warm (de vorige keer was het heel koud!). Ik heb meerdere campers verslagen tijdens het 'wie-is-er-het-snelst-aan-de-overkantspel', maar Rowan: jou versla ik lang van mijn leven niet.
Zometeen hebben we een ice cream party en gaan we een film kijken. Als het goed is - ALS - lig ik om twee uur in bed.

Dikke kus,
Natascha

  • 09 Augustus 2012 - 09:20

    Kiki En Tante Wendy:

    Wat doen ze daar leuke activiteiten zeg. zijn je kinderen ookeen beetje avondmensen of beginnen ze al wat chaggie te worden? dikke x van ons

  • 09 Augustus 2012 - 09:30

    Anja:

    Jullie doen veel leuke activiteiten zeg en ook zo verscheiden.
    Welke dag kom je weer terug?
    ik lees dat je het naar je zin heb daaar en dat veel andere leiders ook veel plezier maken.
    Ik denk dat dit echt een super ervaring voor je is en dat je er veel van geleerd hebt.
    Hier gaat alles ook goed, ik ga volgende week naar kroatie op vakantie dus feest!
    dikke kus

  • 09 Augustus 2012 - 11:01

    Oma:

    Lieve Natas,
    Je hebt zo te lezen een ontzettend leuke week gehad. De tijd begint op te schieten, over een dikke week ben je weer thuis. Hier zal je leven dan weer een stuk rustiger zijn (en wat dacht je van lekker vroeg naar bed en uitslapen?).
    Binnenkort ben je ook jarig, vorig jaar hebben we onze verjaardagen samen gevierd; we moeten maar eens bekijken hoe we dat dit jaar doen.
    Hier is verder niets bijzonders te melden behalve dat het een stralende dag lijkt te worden. We zullen er dan ook met volle teugen van genieten.
    Lieve schat heel veel liefs en dikke kus van ons beidjes.
    oma

  • 09 Augustus 2012 - 20:51

    Dad:

    Wouw, wat kun jij je uitleven met dit thema :-) na Efteling komt ten slotte Disneyland. Ik neem aan dat dit je laatste groep is en dat jullie volgende week alleen nog met de staff de boel afronden. Lijkt me best gek als het dan echt allemaal ophoudt. Hoop dat je de laatste week goedkunt afronden.
    Geniet er nog even intensief va.
    Dikke kus pap.

  • 09 Augustus 2012 - 20:58

    Mama Sonja:

    Hallo lief nachtuiltje van me,

    Leuk en enthousiast verhaal weer! Je hebt het ontzettend naar je zin en volgens mij doen ze een heleboel dingen die echt bij jou passen. Volgens mij ben je jaren volwassener geworden en heb je een ervaring opgedaan om nooit te vergeten. Geniet nog maar volop.

    Vandaag heb ik gewerkt (je hebt vakantie hoor ik je denken??). Jawel, maar de moeder van Fonny is overleden en nu blijkt dat er tijdens mijn 3 weken vakantie 2 1/2 niemand met verstand van zaken is... We hebben een hele leuke nieuwe collega, maar dat duurt natuurlijk weer een jaar voordat zij volledig is ingewerkt. That's life. Morgen ga ik met de jongens naar het strand ergens in Nederland. Ik heb 2 tienertoers voor ze gekocht, dus we gaan lekker treinen. Gisteren zijn we naar de Efteling geweest en ja ook je moeder is 2 x in Joris & de draak (errug hard gaat die!, het deed me denken aan die Stimerol reclame waar je lippen alle kanten uit wapperen) en ook 2 x in de vliegende hollander geweest. Een spectaculair dagje dus. We hebben er overigens alle drie van genoten: het was erg gezellig.

    Dit weekend moet het mooi weer worden, dus hup dat wordt zondag richting Zandvoort of een ander leuk strandje. We gaan het zomergevoel maar eens inhaleren.

    Lieve schat tot snel en GENIET!! dikke kus mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Julian

Natascha

Actief sinds 29 Mei 2012
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 19376

Voorgaande reizen:

03 Januari 2014 - 20 Juni 2014

Studeren in Bergen

14 Juni 2012 - 17 Augustus 2012

Summer camp

Landen bezocht: