Aangenomen! - Reisverslag uit Berg en Dal, Nederland van Natascha Sijs - WaarBenJij.nu Aangenomen! - Reisverslag uit Berg en Dal, Nederland van Natascha Sijs - WaarBenJij.nu

Aangenomen!

Door: Natascha

Blijf op de hoogte en volg Natascha

29 Mei 2012 | Nederland, Berg en Dal

Vandaag net te horen gekregen dat ik ben aangenomen op het camp van de Girl Scouts in San Diego, California.
Ik had niet blijer kunnen zijn! Na eindeloos wachten en denken dat ik nooit aangenomen zou worden, is het dan eindelijk zo ver! Mijn factor 50 zonnebrand is al ingeslagen, en aankomende zaterdag ga ik met Olga de laatste benodigdheden kopen voor de zomer.
Nog 14 nachtjes slapen en dan ga ik, Jippie!!!

  • 29 Mei 2012 - 21:25

    Murielle Van Der SIj:

    Geweldig !!!! de meisjes hebben erg veel geluk met een leidster als jij. Ik ben volgende week in US dus als jij vertrekt kom ik terug. :-)
    alleen nog zaterdag met jou want ik vertrek zondag.

  • 30 Mei 2012 - 07:39

    Joost Van Oort:

    Gaaf! Gefeliciteerd.

  • 30 Mei 2012 - 08:55

    Philipp:

    :)

  • 30 Mei 2012 - 09:00

    Maud Van CCUSA:

    Hoi Natascha! Ja wij zagen het hier op het CCUSA kantoor vanochtend in de computer staan, dat je plaatsing rond is. Wat een geweldig nieuws he?! Leuk dat je ons hebt toegevoegd aan je reisverslag zodat we je avonturen kunnen volgen. Mitchel is nu bezig je per email van de laatste belangrijke dingen op de hoogte te brengen. We moeten nu natuurlijk snel je ticket gaan regelen. Maar dat komt allemaal in orde. Ik vond het leuk om je even op deze plek te feliciteren met je plaatsing op Camp Winacka! Groetjes, Maud

  • 30 Mei 2012 - 11:04

    Tante Wendy En Kiki:

    Geweldig! Weet je al welke activiteit je gaat doen? Het is wel heerlijk dat je niet lang hoeft te wachten voordat je vertrekt en ..... Je zit aan de mooie kant van Amerika!!!! Ik was en ben er verliefd op. ik hoop dat je dit met mij zult delen. Geniet met volle teugen! Neem zeker dichte schoenen mee, want die moet je meestal in een kamp dragen. Ik spreek je snel.

  • 30 Mei 2012 - 17:45

    Opa Leen En Oma Iet,:

    Natasch, wat zijn we blij voor je. We wisten natuurlijk dat je deze Amerikaanse kans ontzettend graag wilde krijgen. En ziedaar...! Zoals al eerder uitgesproken: we zien het je helemaal doen.
    Je gedegen motivatie zal borg staan voor een stevige inzet. Wij hopen mét jou dat je er ook veel voldoening van zal ondervinden en dat het je veel levenservaring zal opleveren.
    Overigens: het kan daar in San Diego bloedheet zijn, gedrurende langere tijd zelfs! Maar daar vinden jullie, praktische meiden wel wat op.
    We zijn graag mede-volgers van je reisverslag.
    Liefs, Oop'Leen en Oma'Iet

  • 30 Mei 2012 - 18:36

    Oma:

    Hallo lieve schat,
    Gefeliciteerd dat je bent aangenomen; ik kan me voorstellen dat je ontzettend blij bent dat het allemaal doorgaat.
    We wensen je hééééél veel plezier toe.
    We bellen natuurlijk nog voordat je vertrekt.
    Heel veel liefs van ons beiden.
    Dikke kus,
    oma

  • 04 Juni 2012 - 17:58

    Nienke:

    Ik ben jaloers! Ik wil ook nog een keer naar Amerika:)
    ik gun je het wel hoor.

    Xxx Nienke

  • 09 Juni 2012 - 11:34

    Jacqueline:

    Beetje late reactie, maar ik ben net pas aangemeld op je blog.
    Heel veel plezier, dame!! Super dat je dit gaat doen!
    Ik ga je volgen.
    groetjes,
    Jacqueline

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Berg en Dal

Natascha

Actief sinds 29 Mei 2012
Verslag gelezen: 260
Totaal aantal bezoekers 19376

Voorgaande reizen:

03 Januari 2014 - 20 Juni 2014

Studeren in Bergen

14 Juni 2012 - 17 Augustus 2012

Summer camp

Landen bezocht: