Papierwerk, inpakken en andere stress - Reisverslag uit Berg en Dal, Nederland van Natascha Sijs - WaarBenJij.nu Papierwerk, inpakken en andere stress - Reisverslag uit Berg en Dal, Nederland van Natascha Sijs - WaarBenJij.nu

Papierwerk, inpakken en andere stress

Door: Natascha

Blijf op de hoogte en volg Natascha

05 Juni 2012 | Nederland, Berg en Dal

Hallo Allemaal!

Nu ik erachter ben gekomen dat ik nog steeds aan het stuiteren ben, en dat terwijl het nu toch al weer een dag of acht geleden is dat ik werd aangenomen, attribueer ik mijn gedrag maar aan het feit dat ik niet kan wachten tot het 14 juni is! Al het papierwerk is nou niet wat je zegt heel opwindend of zo, maar het inpakken des te meer! Je vraagt je af hoe moeilijk dat kan zijn, maar dat valt toch vies tegen. Ten eerste kom je erachter dat je korte broeken moet meenemen, maar dat alle korte broeken die je hebt, te kort zijn en dus niet meemogen. Ten tweede kom je erachter dat je geen bikini aan mag en daarom een extra badpak moet kopen (tegen deze tijd was ik even aan het mopperen op het preutse Amerika). En als laatste kom je erachter dat je geen geschikte koffer of rugzak hebt waar al die zooi in moet en dat ie maar 23 kilo mag wegen! (Gelukkig heb ik lieve ouders die mij dingen willen lenen:) )
En natuurlijk moet alles nog in de was. En drogen. En gestreken worden.
Je snapt de clue.

Ik heb net van CCUSA gehoord dat mijn vlucht gaat op 14 juni en dat ze me in één keer doorvliegen naar California, waar ik opgepikt wordt door de camp Winacka staff.
Mijn terugreis zal op 15 augustus beginnen en eindigen op 17 augustus op een sowieso ongunstige tijd (laat ik alvast een hint geven: waarschijnlijk is deze dag in Nederland nog niet zo lang begonnen als ik arriveer op schiphol), maar gelukkig heb ik ouders die alles voor mij overhebben, TOCH? :P
Jullie zien hem al aankomen, twee nachtvluchten achter elkaar: Natascha is zowel 17 als 18 augustus NIET aanspreekbaar. Probeer dus ook niet te bellen of wat dan ook, ik SLAAP. Vanaf 19 augustus wil ik jullie weer met een glimlach te woord staan.

Nu nog even wat nuttige informatie:
Ik zal waarschijnlijk moeilijk te bereiken zijn per telefoon, aangezien ik in de bushbush zit :)
Bovendien is bellen relatief erg duur en heb ik beperkte mogelijkheid tot opladen aangezien er geen elektriciteit in mijn cabin is.
Mail daarom liever of reageer op mijn blog, ik zal proberen dat zodra ik een begeerde plek aan de computer kan bemachtigen, alles te lezen en te beantwoorden (er is er één met krakkemikkig internet voor alle stafleden, maarja, is beter dan niets).
Mochten jullie mij toch dringend nodig hebben of zo, dan kunnen jullie bellen naar:
Mijn mobiel: 0044-7937114389
Camp: 001-760-7650600 (EMERGENCY ONLY)
Natuurlijk mogen jullie altijd snail mailen naar:
Girl Scout Camp Staff
P.O. Box 2496
Julian, CA 92036-2496

O, en nog één laatste ding:
Ik moet een camp name bedenken voor mezelf. Kunnen jullie me helpen om een geweldige nickname te bedenken voor mij? Wie de leukste nickname bedenkt trakteer ik op een ijsje!


Groetjes,
Natascha

  • 05 Juni 2012 - 16:18

    Tante Wendy:

    Oe een ijsje ik doe mee hihi. Wat dacht je van Bio. Jij staat voor biologisch toch? Of natural. Dat betekent dat je dingen snel oppikt en natuurlijk. Of goldie goldielocks je haar en sprookjesfiguur. Of elve.ideeen genoeg hihi.

  • 05 Juni 2012 - 16:18

    Tante Wendy:

    Oe een ijsje ik doe mee hihi. Wat dacht je van Bio. Jij staat voor biologisch toch? Of natural. Dat betekent dat je dingen snel oppikt en natuurlijk. Of goldie goldielocks je haar en sprookjesfiguur. Of elve.ideeen genoeg hihi.

  • 05 Juni 2012 - 20:44

    Oma Iet En Opa Leen:

    Lieve Natascha,
    Wat leuk om aan anderen te vragen welke nickname bij jou zou kunnen passen, ofwel met welke naam jij je in internationaal gezelschap goed zou voelen.
    Ons idee: Tasja of Tascha.
    Deze roepnaam is krachtig, is door alle nationaliteiten goed uit te spreken en te verstaan én verwijst volledig naar de naam waarmee je al bijna 19 jaar zo vertrouwd bent.
    Geweldig dat je in alle hectiek van de reisvoorbereidingen nog tijd vindt voor info-aan-het-thuisfront. Nu al voor de derde keer.
    Sterkte en de nodige gemoedsrust voor de afhandeling van hetgeen je nog allemaal wacht.
    Wij volgen je met grote belangstelling en groot vertrouwen.
    Veel liefs,
    Oma Iet en Opa Leen

  • 06 Juni 2012 - 02:32

    Mu:

    uit Philadelphia: wat leuke berichten. Je mag mijn US oplader meenemen, niet vergeten want zij hebben een andere soort stekker. Ik heb van collega´s hier gehoord dat San Diego helemaal te gek is. je gaat het echt naar je zin hebben.

  • 06 Juni 2012 - 08:38

    Joep:

    Nickname: After-bag-cha? Letterlijk vertaald :)

  • 06 Juni 2012 - 09:02

    Natas:

    Tot nu toe vind ik Goldie het leukst...
    Tante Wendy staat voor!
    Wie er nog een ijsje wil moet haar verslaan. Kom op, jullie kunnen het!

  • 08 Juni 2012 - 13:38

    Grote Leider:

    Hou het simpel, Dutsy! (Drie keer hardop zeggen. Ik wil graag een bolletje Ferrari Delight)

  • 08 Juni 2012 - 20:22

    Natascha Van Der Sijs:

    Tante Wendy heeft de wedstrijd gewonnen! Het wordt goldie. Je kan je al verheugen op een ijsje morgen!

    Groetjes,
    Natas

  • 08 Juni 2012 - 20:23

    Natascha Van Der Sijs:

    Allemaal nog bedankt trouwens voor het meedenken: echt heel erg leuk!!!

  • 11 Juni 2012 - 19:37

    Tante Wendy:

    Yes gewonnen! Ik vergeet het niet hoor! Als je terug bent wil ik het ijsje graag innen en vervolgens al je amazing verhalen horen. Ben benieuwd welke liedjes je ze echt gaat leren! Je hebt in ieder geval voorpret gehad dat neemt niemand je meer af. En bedenk op moeilijke momenten dat we allemaal naar dezelfde sterren kijken. Ik zal de komende tijd wat vaker kijken en aan je denken. Geniet zoals je nog nooit eerder hebt gedaan! X ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Berg en Dal

Natascha

Actief sinds 29 Mei 2012
Verslag gelezen: 272
Totaal aantal bezoekers 19376

Voorgaande reizen:

03 Januari 2014 - 20 Juni 2014

Studeren in Bergen

14 Juni 2012 - 17 Augustus 2012

Summer camp

Landen bezocht: