Mijn vluchtschema (o hell) - Reisverslag uit Berg en Dal, Nederland van Natascha Sijs - WaarBenJij.nu Mijn vluchtschema (o hell) - Reisverslag uit Berg en Dal, Nederland van Natascha Sijs - WaarBenJij.nu

Mijn vluchtschema (o hell)

Door: Natascha

Blijf op de hoogte en volg Natascha

08 Juni 2012 | Nederland, Berg en Dal

Let op jongens, hier komt ie:

Vertrek: Schiphol 7:35 (3 uur van tevoren er zijn, nog anderhalf uur rijden, nice XD)
Aankomst: Madrid Barajas Airport 10:25 (het zal wel goedkoper zijn of zo)
Vertrek: Madrid 11:55
Aankomst: Chicago 14:15 (let op: dit is lokale tijd, de vlucht duurt 9 uur en 20 minuten)
Vertrek: Chicago, 17:05
Aankomst: San Diego airport, 19:10 (ook deze vlucht duurt langer dan het lijkt vanwege twee uur tijdsverschil)

Wish me luck!

• 08 Juni 2012 - 07:58

Tante Wendy:

Luck! Gaat je lukken hoor! Het is eigenlijk net zo simpel als overstappen met de trein en dan kun je in ieder geval zeggen dat je gevlogen hebt : ) in Chicago moet je je spullen ophalen, maar gelijk weer doorgeven. Chicago is een prima airport. Een veel gebruikte airport voor overstappen. In Madrid hoef je je spullen niet op te halen alleen wanneer je een nieuw continent binnen vliegt enne in san Diego's natuurlijk ook, maar dat zal een kleine luchthaven zijn en ik neem aan dat je daar opgehaald zult worden. Ik zou zeggen blik op oneindig verstand op nul en gaan met die banaan. Voldoende eten maar vooral ook drinken helpt een jetlag voorkomen. Alvast wat tips hihi

• 08 Juni 2012 - 16:28

Sonja:

Zo meid, dat ziet er fris en fruitig uit. Inderdaad ook leuk voor de mensen die je wegbrengen en daarna de hele dag nog vergaderingen hebben :)
    Maarrrr we doen het toch hoor!

• 08 Juni 2012 - 17:12

Nina:

Inderdaad een lange reis, maar je bent dan al onderweg, begin van je avontuur. Ik wens je heel veel plezier en succes toe.

• 08 Juni 2012 - 20:41

Natascha Van Der Sijs:

Dankjewel allemaal!

• 09 Juni 2012 - 16:51

Eva En Hans:

Wij wensen je een hele goede reis en een mooie tijd in de US.
    Succes en groeten uit Zwolle

• 10 Juni 2012 - 17:31