Goldie's ready to go! - Reisverslag uit Berg en Dal, Nederland van Natascha Sijs - WaarBenJij.nu Goldie's ready to go! - Reisverslag uit Berg en Dal, Nederland van Natascha Sijs - WaarBenJij.nu

Goldie's ready to go!

Door: Natascha

Blijf op de hoogte en volg Natascha

11 Juni 2012 | Nederland, Berg en Dal

Nog drie nachtjes slapen en dan zit ik in het vliegtuig! (Bij nader inzien, maak er maar twee van)
Officieel heb ik nu ook vakantie, aangezien mijn laatste tentamen er nu opzit. YEAH VAKANTIE!! WOEHOE!!! YEAH!!! Zo. Ben ik dat ook weer kwijt.
Over naar de nuttige informatie. Mijn internationale nummer is vanaf vanmorgen bereikbaar, na een hoop frummelen met die simkaart in mijn oude mobieltje. Na een hoop batterij erin en eruit, simkaart erin en eruit, geklooi met de oplader etc. etc. blijkt ie te werken. Vraag twee is hoe lang de batterij meegaat, hoeveel stopcontacten er in het kamp zijn en hoeveel mensen van die stopcontacten gebruik willen maken. Jammer genoeg zijn deze drie vragen nogal met elkaar verweven. :)
Vraag drie is of ik mijn pincode onthoud haha ;).
Op dit moment ben ik ook druk bezig met alles, maar dan ook echt ALLES (jaja, orders zijn orders XD) met Goldie te labelen. Want zoals jullie hebben kunnen lezen wordt dat mijn campnaam (stiekem ben ik er best trots op).
Bovendien moeten jullie als jullie mij een brief sturen mijn campnaam vermelden, en wel op deze manier: Natascha "Goldie" van der Sijs. :)

En terwijl ik druk bezig ben met vanalles en nogwat, zing ik de hele dag vrolijk allerlei kampliedjes die ik van tante Wendy geleerd heb. Ook de buren kennen intussen de cannibal king al uit hun hoofd (en zo niet, dan moet ik toch eens beginnen met wat harder zingen).
Nogmaals bedankt voor al jullie leuke reacties tot nu toe en voor een deel van jullie: tot in Amerika!

Groetjes,
Natascha "Goldie" van der Sijs

  • 11 Juni 2012 - 18:30

    CCUSA Maud Nuyten:

    Aaah..... :) The cannibal king, with the big nose ring....... Ahrum boogie boogie, Ahrum boogie boogie! Sounded like this to me-he-hee.

    Dat camp liedje zing ik (als oud girlscout counselor zijnde) ook altijd voor mijn 10 maanden oude zoontje.

    Succes op camp Goldie!
    Groetjes,
    Maud


  • 11 Juni 2012 - 18:37

    Silke:

    Jij moet mij ook maar wat van die liedjes leren, ik weet zeker dat ik er mensen mee kan verblijden (A) (Lees: mensen op vakantie mee gek maken) Daar hebben we morgen vast nog wel ergens tijd voor :D

  • 11 Juni 2012 - 19:12

    Murielle:

    hi Goldie

    fijne vakantie meid, je hebt het verdiend.
    Hoop dat je a.s zomer voldoende gaat zingen om niet aan Niels deze liedjes te leren anders hoor ik dat dag en nacht tot Sinterklaas.
    Eindelijk genieten in alle rust zonder spanning of gezonde spanning. heb je alles?

  • 12 Juni 2012 - 08:57

    Oma:

    Lieve schat,
    Zoals ik lees ben je héééé'l druk bezig met de voorbereidingen en geniet je daar ook van. Heel leuk dat je laat weten hoe het met je gaat en hoe je alles ervaart. We leven met je mee.
    Morgenavond bel ik natuurlijki nog om je een goede reis te wensen. Veel succes met de rest van de voorbereidgingen.
    Liefs en dikke kus,
    oma

  • 15 Juni 2012 - 00:46

    Yvon:

    Je bent met je laatste uurtjes vliegen bezig. Wat een reis. Een heel etmaal. Hoop dat je hebt kunnen slapen onderweg. Wat zul je moe zijn! Red Bull geeft je vleugels, maar de spanning ook. Over een paar uur ben je op kamp.
    We horen het nog wel.

  • 15 Juni 2012 - 10:01

    Job:

    Voor de thuisblijvers. Natascha meldde me vanmorgen 08.17 voor haar 23.17 veilig te zijn aangekomen. Het verhaal zullen we via haar blog binnenkort wel lezen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Berg en Dal

Natascha

Actief sinds 29 Mei 2012
Verslag gelezen: 188
Totaal aantal bezoekers 19376

Voorgaande reizen:

03 Januari 2014 - 20 Juni 2014

Studeren in Bergen

14 Juni 2012 - 17 Augustus 2012

Summer camp

Landen bezocht: