San Diego - Reisverslag uit Escondido, Verenigde Staten van Natascha Sijs - WaarBenJij.nu San Diego - Reisverslag uit Escondido, Verenigde Staten van Natascha Sijs - WaarBenJij.nu

San Diego

Door: Natascha

Blijf op de hoogte en volg Natascha

24 Juni 2012 | Verenigde Staten, Escondido

Hallo allemaal,

Even een kort reisverslagje om mijn weekend samen te vatten!
Ik ben erachter gekomen dat, al dacht ik dat mijn telefoon het deed, hij alleen smsjes verstuurt en niet wil bellen! Ik zal er nog even aan gaan frutselen.
Gisteren ben ik naar het strand geweest, en het was heerlijk! Ik heb gezwommen in de Pacific ocean :D
Het enige probleem, ik heb mezelf perfect ingesmeerd, eerst helemaal voordat ik in de zee ging, en toen ik eruit kwam: mijn gezicht, mijn schouders, en o ja, mijn rug en mijn armen, mijn bovenbenen... maar, je raadt het misschien al... mijn kuiten zijn helemaal rood! >:( En ze doen pijn! Bovendien heb ik een snee in mijn voet.. @#^&!
Gelukkig heb ik goede eerste hulp hier ;)
En ik eet hier een hoop Mexicaans eten! Burritos, tortillas, salsa, chili... en het is allemaal zo lekker, maar ik heb het nu zoveel gegeten... dat ik even niet meer hoef :P Maarja, we zitten hier een uur rijden van de Mexicaanse grens, dus vandaar. En ik ben vandaag naar Balboa park in San Diego geweest, waarin de zoo ligt. Ik ben naar het National History museum geweest en naar Temkin (classic art museum). En natuurlijk naar de zoo. Ik heb panda's gezien, echte panda's, woehoe!!!! En ik ga nog een twee jongens thuis jaloers maken: ik heb ook koala's en een nijlpaard gezien! (zie foto's).
Het nijlpaard was dik, lui en lelijk als altijd, Siem, just chillin' in the water :)
En ik heb de zon onder zien gaan vanaf een heuvel (Amerikaans formaat). Beautiful!
Terwijl ik mijn foto's post wacht ik op vegitarian sausage sandwiches en funfatty cake!
Morgen komen de campers!!! So excited :)

Groetjes,
Natas

p.s. ik heb ontdekt dat hier een coffeeshop weldegelijk koffie verkoopt ;) Dat is hoe het hoort.

  • 25 Juni 2012 - 04:31

    Tante Wendy:

    Mooie foto's! Dik lui en lelijk ja, maar levensgevaarlijk in de natuur, want rennen dat ze kunnen! En met kleintjes zeer agressief. Succes met de kids.

  • 25 Juni 2012 - 04:35

    Mu..:

    Vul hier je naam in.in...

  • 27 Juni 2012 - 10:16

    Oma:

    Hi lieve schat,
    Fijn dat je zo'n heerlijk weekend hebt gehad. Wel erg dat je zo verbrand bent. Je kunt voortaan beter een Tshirt aantrekken als je in die felle zon bent. Ik hoop dat de pijn nu verdwenen is.
    Je hebt leuke foto' gemaakt in de zoo. Had je nog nooit een nijlpaard gezien in een dierentuin in Nederland?
    Hier is het momenteel snertweer. Het regent gestaag, dus geen lekker wandelweer. Wel geniet ik van de tenniswedstrijden op Winbledon; zoals altijd zit ik vaak uren aan de buis gekluisterd tijdens dit evenement.
    Ik ben benieuwd hoe het je vergaat nu de kinderen zijn gearriveerd. We horen dat wel in je volgende verslag. Ik vind het knap dat je steeds de tijd kunt vinden om je ervaringen op schrift te zetten en ons allemaal te laten meegenieten; fantastisch!
    Lieve schat, tot de volgende keer.
    Veel liefs en dikke kus van ons beiden.
    oma


  • 27 Juni 2012 - 13:42

    Leoniet:

    Lieve Goldie,
    Er heet een zeehondje naar je, las ik vanmorgen in de Nieuwsbode. Bij supermarkt Plus in Maarn konden mensen via acties sparen voor de zeehondencreche (Pieterburen). Ook mochten kinderen een naam verzinnen voor de zeehondjes, die voor dat bedrag geadopteerd konden worden. De winnende namen waren: Plusje en Goldie. De kinderen, die de namen verzonnen hebben, mogen de zeehondjes nadat ze aangesterkt zijn weer in zee loslaten. Na jouw dierentuinverhaal vond ik dit ook wel noemenswaard. Au, Au, die rode kuiten en snee, wat een pech! Hou de snee in de gaten bij al die zanderigheid, dat hij niet gaat ontsteken. Wij genieten van al je verhalen en zien weer naar het volgende uit, hoewel je nu (nog) minder tijd zal hebben. Veel sterkte en plezier met de campers.
    Veel liefs, Leoniet

  • 27 Juni 2012 - 15:48

    Silke:

    PANDA'S! Jij bent officieel mijn held! YAY YAY YAY! Super tof dat je ze gezien hebt! En inderdaad het mexicaanse eten in California is over-heerlijk! Echt het beste eten wat je zo ongeveer kunt krijgen!

    Ik kijk er naar uit om weer wat meer van je te horen! Hier is niet veel aan de hand maar Joost heeft kaartjes voor Concert at Sea gewonnen, dus daar gaan we naartoe :D En daar zijn de Memphis Maniacs, dus ik ga weer helemaal los! Helaas deze keer wel zonder jou, maar ik zal dansen voor twee ;)

    Hopelijk post je snel weer wat, want ik ben benieuwd naar je kindjes!

    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Escondido

Natascha

Actief sinds 29 Mei 2012
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 19376

Voorgaande reizen:

03 Januari 2014 - 20 Juni 2014

Studeren in Bergen

14 Juni 2012 - 17 Augustus 2012

Summer camp

Landen bezocht: